ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ | 14/4/2013 19:00

Άβαταρ μέλους
no passaran
Δημοσιεύσεις: 8069
Εγγραφή: Δευ 21 Νοέμ 2011, 23:51
Has thanked: 617 times
Been thanked: 433 times

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ | 14/4/2013 19:00

Δημοσίευση από no passaran » Δευ 15 Απρ 2013, 09:43

SoMeOnE_7 έγραψε:Παρεξηγήθηκε ο βαγγελάκης ρε παιδιά...Τσοπα τσοπα θα σου πάρουμε MACμενού για να τα βρούμε..


ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΟΥΟΥΟΥΟΥ
:lol: :lol: Ρε παιδια βαλτε το ενας στις ατακες
γιατρε μου ειμαι κοκκαλο με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ
ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ #1

Άβαταρ μέλους
arsett
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: Δευ 21 Φεβ 2011, 23:18
Has thanked: 9 times
Been thanked: 28 times

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ | 14/4/2013 19:00

Δημοσίευση από arsett » Δευ 15 Απρ 2013, 10:16

Lad έγραψε:
arsett έγραψε:
Stratia1982 έγραψε:anti re malaka gaga na peis gia ton zeca pou pige kai exase to axastooooooooo..........pali oi diaitites sas ftaine???????????????
re psile 0-1 den tha ginotan me zeca?

0 -1 egine sto 70 kai eidame ti akolouthise.

Ti sas taizoun re pousti mou ekei pera?
nai re aderfe mazi sou ok, alla ap'thn allh vgainoume 2 tet-a-tet pws skata grafetai auto, kai thn mia paei na skapsei les kai einai o Totti kai stin alli simadevei dokari me kenh estia.. ara prepei na ta skeftomaste KAI auta re file... kai kati pio geniko, auth thn mpala pou paiksane shmera, den mporousane na thn paizoune kai kata th diarkeia tou xronou? pou phgainame kai xaname vathmous apo kathe kwloxwri ths ellhnikhs epikratias? auta me tsantizoun emena.. ama vlepw oti mporoun na paiksoun mia mpala pou na vlepetai telospantwn kai na dhmiourgoun kai eukairies kai genika na dikaiountai mia nikh shmera, e auto den mporousan na to kanoun se kathe paixnidi?
:ti leei
tora to eida...
i alitheia einai kapou sti mesi
opos einai parakseno pou den paizame mpala fetos emeis me mikres omades
eno nikisame aek 2 fores, paok 1, kai olimpiako 2 x an kai kaliteroi
allo toso parakseno einai pos aftos o olympiacos pige na parei to prptathlima aititos.
oles oi omades kata tin diarkeia tis sezon tha kanoun gkeles. oles, se ola ta protathlimata tou kosmou.
Ektos apo to diko mas. Gia afto einai to kalitero athlima i mpala. Giati den kerdizei panta to favori se antithesi me basket kai volley.
E stin Ellada afti i idiaiterotita exei papsei na iparxei edo kai 15 xronia gia mia omada me elaxistes eksaireseis.
Tora giati kaname toses polles gkeles emeis, mallon einai esoterika pragmata pou den ta gnorizo.

Άβαταρ μέλους
Ultras Athens
Δημοσιεύσεις: 8012
Εγγραφή: Σάβ 25 Δεκ 2010, 14:09
Τοποθεσία: 37°59'14.1"N 23°45'15.0"E
Has thanked: 1595 times
Been thanked: 18 times

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ | 14/4/2013 19:00

Δημοσίευση από Ultras Athens » Δευ 15 Απρ 2013, 10:25

einai ksekatharo gia mena pws dialegoune paixnidia kai kanoune kai moutrakia..
vevaia einai ola alysida kseroune se ti prwtathlima paizoune..kai kalyteros na eisai den exei shmasia.
Εικόνα

Stratia1982
Δημοσιεύσεις: 393
Εγγραφή: Τρί 29 Νοέμ 2011, 11:14
Has thanked: 10 times
Been thanked: 41 times

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ | 14/4/2013 19:00

Δημοσίευση από Stratia1982 » Δευ 15 Απρ 2013, 10:42

Ultras Athens έγραψε:
no passaran έγραψε:οχι δεν ειναι λυση παντου κκοντα σε ολα τα αθληματα απλα με μια διαφορα...ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ
ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΒΕΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓ/ΜΟΥΣ ΤΟΥ ΧΟΡΤΟΦΑΓΟΥ
isws den einai kai h wra na sto anaferw alla kapote autes oi antilipseis den sas htane katholou katanohtes,to antitheto malista.kai den exete dei kai tpt sthn ousia akoma.
Eimai vathytata skasmenos gia to xtesino apotelesma.
kalhmera!!!
marinaki meine!!! :lol: :lol: :lol:
se mas epeidi tis eixe tis antilipseis aytes kai alles poles kapoios kosmos gia ayto kai exei kopsei...!!kai an den exei kopsei einai sto na kobei!!protimw spiti mou para na xaliemai sinexos..polis kosmos tin axioprepeia tou kai ayta pou exei zisei me tin omada den ta xalalizei gia to teleios emporeymatopoihmeno proion pleon pou legetai olympiakos!!!

Y.G isos to exo xanagrapsei,alla o olympiakos einai i moni omada pou eixe tosa xronia fragato proedro pou na mporei na faei psomaki kai na parei xartziliki kapoios....oles oi alles omades pou lene lene lene pos na fane kai pos na kabatzothoun afou den epaize xarti oute se fotografia,pou kai me ta psixoula olo kapoios efage, eite bazelos,eite paoktzis,eite arianos

Άβαταρ μέλους
Ultras Athens
Δημοσιεύσεις: 8012
Εγγραφή: Σάβ 25 Δεκ 2010, 14:09
Τοποθεσία: 37°59'14.1"N 23°45'15.0"E
Has thanked: 1595 times
Been thanked: 18 times

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ | 14/4/2013 19:00

Δημοσίευση από Ultras Athens » Δευ 15 Απρ 2013, 10:52

den antilegw pws tha yparxoune kai aytoi pou les,krinw vash oswn exoyne graftei sta forum-site kata kairous kai to kraksimo genikos otan ta kaname ayta me thn dikaiologia pws den afhnoume thn omada monh ktl enw den eixe kamia sxesh me thn agaph sthn omada,mporeis na mou peis vevaia pws den mporeis na krineis mesw forum giati den ksereis kai pioi grafoune.alla ena palmo ton pianeis.
h taktikh tou taismatos einai xronia...kai sigoura ayto den safinei na deis kapoia pragmata kai na antidraseis otan prepei,kai giayto den akolouthitheike apo emas akoma kai otan mporousame.
yg1.mh to pareis pws sto paizw ithikologos kai amolyntos.
yg2.an telika pate enantia ston xodro pragma pou den nomizw na ginei tha exei endiaferon ti mporei na bgalei paraeksw.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
arsett
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: Δευ 21 Φεβ 2011, 23:18
Has thanked: 9 times
Been thanked: 28 times

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ | 14/4/2013 19:00

Δημοσίευση από arsett » Δευ 15 Απρ 2013, 11:19

To thema einai pos iparxoun koinonikes proektaseis pou tis vionoume oloi mas.
Einai o nomos tou isxyroy pou gamaei ton anisxyro.
Eite ergodotis legetai aftos, eite politikos, eite proedros tis epo, tou olimpiakou ktl.
H nootropia tou podosfairou anakiklonei kai anakiklonetai stin krisi tis koinonias.
Fonazo ego gia ta lamogia tous politikous alla ama me diorisoun sto dimosio den tha po oxi kai mallon tha tous psifiso.
Fonazo pou den exo doulia alla ama mou doseis mia me 400 euro tha po kai efxaristo.
Fonazo gia aftous pou vgalane legta alla kai ego sti thesi tous mallon afto tha ekana.
Fonazei o aris pou epese prin kapoia xronia kai i larisa alla ama me kavatzoseis tora atromite, astera ktl
tha aisthantho dikaiomenos.
Entaksei eimai opados tou olimpiakou kai fonazo gia ton marinaki alla ok stin teliki kai o pateras ta idia tha ekane.
Ellada xoris mellon apla. Osoi einai pitsirikades kai xoris ipoxreoseis (oikogeneia, paidia ktl) na tin kanete magkes.

Άβαταρ μέλους
joe
Δημοσιεύσεις: 1901
Εγγραφή: Παρ 19 Νοέμ 2010, 21:37
Has thanked: 301 times
Been thanked: 1 time

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ | 14/4/2013 19:00

Δημοσίευση από joe » Δευ 15 Απρ 2013, 12:04

diavazwntas ayta pou grafoun oi ahdiazmenoi gavroi apo xthes ena sxolio thelw mono na kanw " vaggeli psaksou"
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
MORBID 13
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν 2011, 14:09
Has thanked: 149 times
Been thanked: 80 times

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ | 14/4/2013 19:00

Δημοσίευση από MORBID 13 » Δευ 15 Απρ 2013, 19:10

johny rebbel έγραψε:pou na kerdizate re foukara alvarez k olas... :lol:
eseis to xinari to exete nikh..
kala poios eina io foukaras asto ase pou sas paei to fardos treno tosa xronia allo kefalaio
The truth is in your ghettos
In your jails
In your young love
Not in your courts, or your congress, or the old sit judge man on the young
What the hell do the old know about the
young?

Άβαταρ μέλους
MORBID 13
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν 2011, 14:09
Has thanked: 149 times
Been thanked: 80 times

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ | 14/4/2013 19:00

Δημοσίευση από MORBID 13 » Δευ 15 Απρ 2013, 19:15

ALVAREZ έγραψε:
johny rebbel έγραψε:pou na kerdizate re foukara alvarez k olas... :lol:
eseis to xinari to exete nikh..
kala poios eina io foukaras asto ase pou sas paei to fardos treno tosa xronia allo kefalaio
kai de ta lew ayta syneparmenos ap to xinari opws nomizeis apla 8elw na sou pw pws toso kairo pou exete thn idea pws eiste h monh omada sthn ellada kai tous exete olous gia triares den yparxei afou xeka8ara exeis kairo na paixeis mpala kai otan epaizes den htan synexomena apla kata diasthmata
The truth is in your ghettos
In your jails
In your young love
Not in your courts, or your congress, or the old sit judge man on the young
What the hell do the old know about the
young?

johny rebbel

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ | 14/4/2013 19:00

Δημοσίευση από johny rebbel » Δευ 15 Απρ 2013, 19:42

ALVAREZ έγραψε:
johny rebbel έγραψε:pou na kerdizate re foukara alvarez k olas... :lol:
eseis to xinari to exete nikh..
kala poios eina io foukaras asto ase pou sas paei to fardos treno tosa xronia allo kefalaio
mpalla einai file,,den mporeis na ta valeis ola,
se mia teliki kai sto 0-1 me dwro anatolaki egw eixa xasei ta axasta,,opws antistoixa me derbyshire esy to idio...
alla genikotera den nomizw oti eisai kai kanas porthitis tou karaiskakh me 1 nikh olh ki olh ante 2 me to offside tou katsourani

Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες