Σελίδα 1434 από 2550

Re: ΜUSIC & POLITICS / ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Αύγ 2013, 14:59
από Ομοκλινικό Χάος
Εικόνα

Re: ΜUSIC & POLITICS / ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Αύγ 2013, 15:02
από Big Lebowski
Έχει δίκιο ο ομόκλινος για το αστικό Κράτος και τις υπηρεσίες του.

Και ο Τσίου για την καταγωγή του.

Αυτό που λέει ο Κανέλλος είναι το κοινωνικό κράτος, μια παραχώρηση των αφεντάδων που την μαζεύουν άρον άρον πίσω γιατί δεν βγαίνει καλή κονόμα.

Το θέμα είναι γιατί δεν κάνουμε αυτό που πρέπει, αυτό που λέει ο Τσίου.

Re: ΜUSIC & POLITICS / ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Αύγ 2013, 15:04
από Tsiou
Δεν το κανουμε Lebowski γιατι τοσα χρονια καταπιεσης και πλυσης εγκεφαλου εξαναγκαζουν τον ανθρωπο να μην θελει να παρει την ζωη στα χερια του,να μην θελει να περνει αποφασεις για τα θεματα που τον αφορουν,να μην συνδιαμορφωνει την κοινωνικη ζωη.
Θελει απλα να ειναι μεγαλυτερο το ξεροκομματο που του πετανε τα αφεντικα απο αυτο που πετανε στον γειτονα.

Re: ΜUSIC & POLITICS / ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Αύγ 2013, 15:05
από κανελλος
Ομοκλινικό Χάος έγραψε:Εικόνα
Εικόνα

Re: ΜUSIC & POLITICS / ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Αύγ 2013, 15:11
από banksy
An plironan oloi sta mesa metaforas tote apla oi organismoi tha eixan trelo kerdos, an dn plirone kanenas sigoura tha mpenane mesa alla na mn plironoun merikoi dn simenei oti tha falirisei kai o organismos.An mpainei mesa ftene alloi 1000 logoi kakodiaxeiriseis ton xrimaton an kai dn einai ekei to thema.
O olos ntoros giro apo to skiniko einai o tropos diaxeirisis tis eksousias apo katakathia opos o sigkekrimenos elegktis.Na exantleis tin afstirotita sou pano se paidakia,anergous kai kakomoirous.Oti kai na poume emeis edo pera gia to pos tha eprepe na einai oi dimosies sigkononies dn tha allaksei tpt oute profanos tha vrethei mia lisi giati aftoi pou ta diaxeirizonte exoun allous skopous kai alles vlepseis.
O komplexismos tou mpatsou pou se travaei gia ena tsigaro i gia ena elefthero camping i enan astego pou koimate se skalia polikatikias pou "apagorevete", tou elegkti pou tha kseftilisei kapoion gia ena eisitirio kai alla kathimerina kai pleon sinithismena peristatika aneta diorthononte otan iparxoun ekeini tin ora mazikes antidraseis apo tous trigiro.

kapou akousa pantos oti ipirxe atomo pou prosferthike na tou plirosei tou pitsirika to eisitirio.

Malaka omoklinike sovarepsou ligo.

Re: ΜUSIC & POLITICS / ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Αύγ 2013, 15:12
από Big Lebowski
Tsiou έγραψε:Δεν το κανουμε Lebowski γιατι τοσα χρονια καταπιεσης και πλυσης εγκεφαλου εξαναγκαζουν τον ανθρωπο να μην θελει να παρει την ζωη στα χερια του,να μην θελει να περνει αποφασεις για τα θεματα που τον αφορουν,να μην συνδιαμορφωνει την κοινωνικη ζωη.
Θελει απλα να ειναι μεγαλυτερο το ξεροκομματο που του πετανε τα αφεντικα απο αυτο που πετανε στον γειτονα.
Και μεις, οι απο δω, τί είμαστε, ξύπνιοι;

Nομίζω τους υποτιμάς, πολλοί γουστάρουν αβέρτα και δεν φταίει η καταπίεση και η πλύση εγκεφάλου. Δεν ξέρω όμως πόσο πλησιάζει τον μηδενισμό και την αντικοινωνικότητα αυτή μου η σκέψη.

Τεσπα, κόβω γιατί βαρέθηκε και ο ομόκλινος.

Re: ΜUSIC & POLITICS / ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Αύγ 2013, 15:57
από Ομοκλινικό Χάος
Η διαδικτυακά επιφωνηματική εκδήλωση βαρεμάρας ήταν προς τιμή(ν) του Tsiou, γτ θεώρησα ότι η άποψη του για το κράτος επιδέχεται απάντηση η οποία θα έστρεφε τη συζήτηση αλλού, στα βαρετά μονοπάτια της ανθρώπινης εξελικτικής βιολογίας.

Η υπόλοιπη συζήτηση με ενδιαφέρει συνεχίστε :lol:

Συμφωνώ με τον banksy, εκτός από την τελευταία του πρόταση :xa

Την αλήθεια στα quotes Tsiou-Lebowski την τοποθετώ κάπου στη μέση.
Οπωσδήποτε η πλύση εγκεφάλου είναι ισχυρή, αν και έχω πίστη στον Έλληνα (ίσως γιατί πάνω κάτω έχω δει τη νοοτροπία πολιτών άλλων 'δυτικών' χωρών), αλλά και ο Lebowski έχει δίκιο (αν ερμήνευσα σωστά τα γραφόμενά του), καθώς ακόμα και τώρα ένα τεράστιο κομμάτι του ελληνικού πληθυσμού, περνάει και την βγάζει μια χαρά.


Ps. Εχει ασχοληθεί κανείς με αναρχοκαπιταλισμό;;

Re: ΜUSIC & POLITICS / ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Αύγ 2013, 17:06
από Big Lebowski
Σαφώς και επιδέχεται και άλλου τύπου ανάλυση η καταγωγή του κράτους. Δεν έχει και άδικο όμως η "πολιτική" ανάλυση του Τσίου.

Για το άλλο τώρα, δεν λέω τόσο γι'αυτούς που περνάμε μια χαρά (που είναι και πολύ μεγαλύτερη μερίδα του πληθυσμού απ'ότι νόμιζα τελικά) αλλά γι'αυτούς που κάπως την παλεύουνε και αντί να στρέφονται ενάντια στους πάνω που γλεντοκοπάνε, στρέφονται ενάντια στους κάτω που τους φοβούνται. Μια χαρά τους βολεύει λοιπόν αυτό το σύστημα γιατί πάντα θα υπάρχει κάποιος απο κάτω τους, ο μετανάστης, ο γύφτος, ο πρεζάκιας, ο τζαμπατζής (ακόμη και αν είναι το παιδί τους), ο αναρχοάπλυτος, ο πούστης και ο οποιοσδήποτε γείτονας που πιάστηκε κορόιδο.

"Ασ'τους να πάνε να γαμηθούνε. Εσύ θα βγάλεις το φύδι απο την τρύπα; Aσε να μη μας κόψουνε εμάς τη συνταξούλα μας, κάπου θα σε βολέψω και σένα και βλέπουμε"

Αναρχοκαπιταλισμός είναι μια γελοία ορολογία για τη νεοφιλελέ new age εποχή που ήδη ζούμε.

Αν εννοείς αναρχοατομικισμό κάτι γίνεται.

Re: ΜUSIC & POLITICS / ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Αύγ 2013, 17:41
από Lad
Tsiou έγραψε:Το κράτος ειναι η μετέξιλιξη μιας συμμορίας απο μπραβους.
Οταν οι πρωτοι ανθρωποι πλουτισαν αρκετα ωστε να μπορεσουν να συγκροτησουν μια συμμορια για την καταπιεση και την εκμεταλλευση των αλλων γεννηθηκε αυτο που ονομαζουμε σημερα κράτος.
Κυβερνανε με βαση τους νομους που ειναι η μετεξελιξη ενος καταλογου με τις επιθυμιες των συγχρονων αφεντικων και ξεκιναει απο τους παλιους δουλεμπορους μεχρι τους φεουδαρχες και τους καπιταλες και φυσικα των σκυλιων τους που με το που καποιος σηκωνει το κεφαλι ειναι εκει πιστα να ριξουν το δακρυ-γονο τους.
Εμεις ειμαστε οι μαλακες της υποθεσης που τους ανεχομαστε.
na kanw ton dikhgoro tou diavolou kai na antiparathesw auto pou eixe grapsei o Hobbes kai o Locke gia to kratos... o deuteros, fysika epeidh htan geoktimonas kai tou symfere, thewrouse to kratos ws mia koiwnikh domh gia na yparxei statherothta kai asfaleia, makrya apo akrath ka tyflh via, ws ena mhxanismo na prostateuei ta dikaiwmata kai tis proswpikes eleutheries tou kathe atomou enanti allwn pou tha htan diatethimenoi na vapsoun ta xeria tous me aima gia na paroun kati (eite ylika agatha, eite xrimata, eite gh, eite ta idia ta atoma - giati tote htan epoxh me sklavous ktl) pou anhke ws "dikaiwma" se kapoion allo. proswpika gnwrizontan to poion tou kyriou Locke panta katekrina ta epixeirimata tou oti einai domimena me tetoio tropou pou parousiazoun mia armonikh synyparksh xwris na lamvanoun ypopsin oti ypirxan feoudarxes, sklavoi ktl mias kai o kyrios anhkei sthn panw taksh.

apo thn allh, o Hobbes, sto vivlio 'the leviathan' (pou ousiastika leviathan einai ena vivliko teras), paromoioazei to kratos me auto akrivws otan katapatei ta dikaiwmata ths koinwnias pou to synthetei ALLA to thewrei ws ena aparaithto kako gia thema koinwnikhs takshs kai prostasias apo mia katastash opou epikratei o nomos ths zougklas (h' an thes o nomos tou isxyrou). gi'auto vevaia leei pws to kratos prepei na ekproswpei to koinwiniko symvolaio pou episynaptei me tous polites tou gia na paramenei ithika nomimo.

telospantwn, lene ki alla polla, apla auto pou thelw na valw ws provlimatismo einai oti apo th stigmh pou anthrwpoi exoun mathei na einai prwta ylistes kai malista aplhstoi kai na fthonoun tous synathrwpous tous, kai apo th stigmh pou auth h nootrpia den einai kati pou allazei ap'thn mia mera sthn allh (kai mallon dyskola allazei giati to systhma synthrei autes tis atomikistikes kai ploutokentrikes nootropies) tote einai ligo epikyndino na milame gia olikh katalysh tou kratous stigmiaia kai xwris swstes domes pou tha kratisoun kapoies isorropies (pros ofelos twn anthrwpwn pou einai fysika h' pneumatika h' oikonomika adynatoi na antapekselthoun se mia katastash apolyths anomias).

kai mhn me parekshghsete, symfwnw me ta pleista pou leei o Tsiou gia to kratos, ta skylia tou kai autous pou taizoun kai kratos kai skylia. apla thetw kapoious provlimatismous.

(vlepete re, eimai kai ligo diavasmenos na 'oum, den eimai mono trollies, gymnasthrio kai fai re malakes :mrgreen: )

Re: ΜUSIC & POLITICS / ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Αύγ 2013, 18:21
από Tsiou
Lad αν δεκα ατομα ειχαμε την δυνατοτητα για την δημιουργια κανονων ενος παιχνιδιου θα τους δημιουργουσαμε με σκοπο να χασουμε το παιχνιδι;
Προφανως και οχι...

Aντιγραφω απο wiki για την εννοια Κρατος στην μυθολογια.



Στην ελληνική μυθολογία το Κράτος ήταν η προσωποποίηση της ωμής εξουσίας κάθε μορφής (όχι μόνο της κρατικής). Το Κράτος, η Βία, ο Ζήλος και η Νίκη αναφέρονται από τον Ησίοδο στη Θεογονία του ως αδέλφια, τέκνα της Στυγός και του Πάλλαντα.

Σε άλλες εκδοχές, το Κράτος είναι νόθο παιδί του Δία και μιας ανώνυμης θνητής γυναίκας, ή ένας Τιτάνας που δένει τον Προμηθέα στο βράχο.

Ο Αισχύλος στην τραγωδία του Προμηθεύς Δεσμώτης παρουσιάζει το Κράτος και τη Βία ως υπηρέτες / πιστούς εκτελεστές του Δία να βοηθούν τον Ήφαιστο να δέσει τον Προμηθέα στα βράχια του Καυκάσου. Από τα λόγια του Κράτους είναι που ο θεατής πληροφορείται ότι ο Προμηθέας τιμωρείται επειδή έκλεψε τη φωτιά και την έδωσε στους ανθρώπους. Το Κράτος συμπληρώνει ότι «ελεύθερος κανείς, μονάχα ο Δίας» (ο Θεός θα λέγαμε σήμερα). Αλλά δεν του πλέκει το εγκώμιο, αφού λέει επίσης ότι ο Δίας είναι και πιο «πανούργος» από τον Προμηθέα και ότι «είναι σκληρόψυχος ο κάθε νέος αφέντης» (στ. 35). Γενικά πάντως το Κράτος απλά αποδέχεται τις διαταγές του Δία χωρίς αντίθετη σκέψη. Η δικαιοσύνη του Δία είναι για το Κράτος η μόνη δυνατή δικαιοσύνη. Το Κράτος είναι ανίκανο να αισθανθεί φιλία ή οίκτο, επειδή δεν έχει δικό του σύστημα αξιών παρεκτός αυτό που του έχει επιβληθεί από τον Δία.